Sunshine Blogger Award

sunshine-blogger-award-2

Het is een eer tweemaal genomineerd te zijn voor de Sunshine Blogger Award. Ik ben genomineerd door Jeanine van de blog  Het leven is … geen krentenbol.  En door Kaoutar van de blog  Kaoutar Schrijft. Het zijn allebei verschillende maar leuke blogs om te lezen en ik volg ze allebei met veel plezier. Het is elke keer weer leuk een nominatie van een mede blogger te krijgen, eerder werd ik al verschillende keren genomineerd voor de Liebster Award.

bedankt

Dit zijn de spelregels van de Sunshine Blogger Award:

1. Show de award logo.
2. Uit jouw waardering naar de blogger toe die jou heeft genomineerd
3. Deel 7 random facts over jezelf
4. Nomineer 15 bloggers die jij bewonder en deel de nominatie met hun.
5. Contacteer de 15 gekozen bloggers en laat ze weten dat ze zijn genomineerd!

random

  1.  Een kop koffie verkeerd in de ochtend is voor mij het beste begin van de dag.
  2. Ik ben overbezorgd volgends mijn middelste dochter.
  3. Ik zou graag een keer een boek schrijven.
  4. Vroeger toen ik nog klein was droomde ik ervan zangeres te worden. En ja ik stond ook met een haarborstel als microfoon voor de spiegel.
  5. Ik ben dol op dieren. Op dit moment hebben wij alleen goudvissen maar als ik op een boerderij zou wonen hadden wij vast een hele kinderboerderij!
  6. Ik doe vrijwilligerswerk in het bejaardentehuis. Het is veel leuker dan je misschien op het eerste gezicht denkt! Er wordt heel wat afgelachen en de sfeer onderling is erg leuk.
  7. Ik vind het erg ongezellig om alleen thuis te zijn.

and-the-nominees-are

Ik weet dat de bedoeling is 15 blogs te nomineren maar dat vind ik er teveel daarom nomineer ik er hierbij 7. En de genomineerden zijn:

  1. Marion Driessen van de blog Figments of a Du T chess
  2. Hiltje van de blog Een ladenkast met Snuisterijen
  3. Joke DeVliegher  van de blog Mijn Nikon en ik
  4. Marianne van de blog Mareiki-Spiritualiteit
  5. Sherita  van de blog Lief en Leed
  6. Anne Mieke Vermeulen van de blog Schrijversblog

Om met de woorden van Jeanine af te sluiten. Je bent niet verplicht iets met deze nominatie te doen. Zie het als een compliment: jullie schrijven prachtige blogs.

19 reacties op “Sunshine Blogger Award

  1. Je hebt hem verdiend: van harte gefeliciteerd met deze mooie award, Anneke! 😀

    En bedankt voor de nominatie, ik voel me zeer vereerd. Helaas kan ik de award niet aannemen, kijk maar eens onder ‘about’ op mijn site. Maar weet dat ik hier een grote glimlach heb. xxx

    Like

  2. Gefeliciteerd Anneke met je nominatie 🙂

    Bedankt voor je nominatie aan mij, al heb ik deze Award vorige week ook al gekregen van een andere blogger. Desondanks dat ik het een mooi gebaar vind, neem ik geen nominaties aan, maar toch bedankt, 😉

    Like

  3. Proficiat met jouw nominatie. Je verdient het!
    Bedankt voor jouw nominatie aan mij, ik waardeer dit heel oprecht en koester het in mijn hart.
    Tot nu toe heb ik geen nominaties aangenomen en laat het verder even zo. Dank je hartelijk!

    Like

Plaats een reactie